Dagens inköp

Yes, här kommer mina inköp som jag gjorde idag..

Väska: Sko & väsk Nilsson, 449 kr



Jätte bra väska. Stor nog för att ha pärm och dator i till skolan och även snygg att ha till vardags. Gått och känt på denna härliga väska i typ 2-3 veckor snart... Idag köpte jag den :)

Denna bild tar jag med enbart för att visa att min katt är en riktig linslus. Jag fotade väskan och helt plötsligt kommer han från ingenstans och sätter sig ivägen.. haha, så himla söt är du Tuffs!



Tröja: H&M, 99 kr dvs ett KAP!



Detaljer:






Jätte söt tröja enligt mig.. Blir nog en del av min outfit imorgon kväll, troligtvis!

Hoppas ni haft en trevlig Valborg! Grattis kungen!!!

Älskar er, mamma, pappa och brorsan. Vet att ni skulle in och kolla bilden på min linslus just nu..

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback