Dagens middag

Vi gjorde en maträtt idag som vi aldrig tidigare testat.
Kyckling med pesto och parmesanost, jätte gott faktiskt. Dock lite torrt med pastan utan någon direkt sås, endast sky ifrån formen. Nästa gång får vi mixtra ihop en sås till också.
Men detta blev en smaskig valborgsmiddag :)






Kollar på en film just nu, Daybreakers.. En film om vampyrer, nähä!? Alla filmer nuförtiden handlar ju om vampyrer... börjar tröttna på dem nu!

Just det, köpte mig en ny väska idag och en tröja... de får jag lägga in bilder på.. Kommer i nästa inlägg.. det bara maler på just nu med inlägg... Har ju som sagt inte varit hemma på hela dagen idag så det är först nu som jag kan göra mina inlägg...

Kramar!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback