Dagens...

Idag har jag varit uppe länge, sen kl.6:30. Trots att jag är ledig så fick jag gå upp så tidigt för att hjälpa Nisse med att få sin bil besiktad..
Kl.10 kom Monika hit och vi gjorde det sista på arbetet så nu är det bara att lära sig det man själv ska säga inför muntliga redovisningen på Onsdag. Hoppas det blir hur grymt som helst:)

Eftermiddagen spenderades hos mormor på NÄL. Jätte kul att träffa henne. Gick jätte bra första 12 minuterna men sen så började jag gråta, varför ska jag ha så lätt för att gråta? Är så himla känslig. När jag kände att jag skulle börja gråta så gick jag ut från hennes rum, hon slapp se mig ledsen, hon har nog med sitt!
Stackars min mormor. Tycker det är så jobbigt att se dig, kan bara ana hur jobbigt du tycker det är som får stå ut med det! Du är stark mormor, kanske starkast av oss alla! Älskar dig så! Kämpa på! Vi finns här för dig, du är aldrig ensam!!!!


Nog med det känsliga för en stund. Kommer säkert att återkomma till situationen med mormor men det är bara för att det är så skönt att få ur sig det på något sätt!

Nu till något mycket roligare! Kläder..
Vill ni se vad jag hade på mig idag?
HAHAHA, jag bjuder på min misslyckade min.. Hade bråttom när jag tod bilden, så det blev tyvärr bara denna bild. Misslyckad, ja kanske, men det är iaf en bild:)




Håller på att bakar mussins, Kladdkakemuffins med kinapuffar i. De står just nu i ugnen..
Slänger ihop ett inlägg om det sen. Nu är det dags för Håkans bar!

Puss och Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fredrik

mussins? :P coolt. jag vill ha, jag har oxå nästan vart lissen idag iaf. sålt min älskade pryl. men men, vi får vara starka sahra. med muffins blir livet enklare för ett litet tag iaf :)

Postat av: Sahra

Haha, mussins är gott:) haha..

Jasså sålt bilen? det var ju trist! Men mer peengar på kontot, det är la bättre??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback