En vända ned till stan


Precis klar med mitt pluggande just nu iaf. Blir nog lite mer senare!

Nu ska jag kila ned till stan en sväng Fick precis för mig att jag
ville ha en ny ögonskugga.. Får se om jag hittar någon snygg:)
Slutar väl med att jag kommer hem med något annat än en ögonskugga...

Dagens:
Osminkad idag... Lika bra att varna er!



Tuffs i famnen. Min söta katt, stor som ett lejon typ. Väger nästan 6 kg
nu tror jag. Kanske är dags att börja fundera lite kring hans matvanor?
Fast jag ville ha en "katten Gustaf" när vi skaffade honom för snart 1 år sedan,
och Gustaf är ju tjockis och latis, precis som min Tuffs är nu, så nja..
Han får nog vara som han är!
Kanske själviskt att tänka så? Det är väl egentligen snällast
mot honom om vi försöker få ned honom lite i vikt.
Får se om det blir vårt nästa projekt:)

Kramar!



Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malle

Så sööööt han är eran katt nu måste vi komma å hälsa på den lilla sötisen ju:) Vart har du köpt din ursnygga kjol??? Kram på dej

Postat av: Sahra

Postat av: Sahra

Ja han är jätte söt:)

Kjolen är köpt på Indiska.. Jag lever typ i den kjolen, svart kjol är så användbart:)

Postat av: Fredrik

JÄVLAR VILKEN HÄSTEKATT!!!! cissi e ju hälften va fan, haha :D

Postat av: Sahra

HAHA, ja jag vet.. Tuffs är jätte jätte stor! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback