Glad och ledsen!

Kom precis hem ifrån några timmar med familjen.. Vi var bl.a. på Pizzeria Napoli och åt lunch, jätte goda pizzor! Vi gick dit för att hitta på något lite speciellt på mammas födelsedag.. Efter pizzan gick vi strandpromenaden, vilket var väldigt mysigt! Härligt väder, varmt och gott men oj vad det blåste vid havet!! Hela havet stormar!! hehe..



Fick veta en tråkig nyhet av mamma idag om mormor.. Kan inte dessa tråkigheter sluta snart?? Kan man inte få höra något positivt?? Troligtvis inte, vilket gör mig jäkligt ledsen! Denna nyheten idag var allt annat är rolig, blev helt knäckt av den! FAN FAN FAN!!!!!!! Känns så himla overkligt, tror inte att jag fattat det riktigt än att du verkligen att så sjuk! Fast innerst inne vet jag ju om det men jag blundar nog lite för det för jag vill inte detta! Vill att du ska vara som vanligt, ditt normala pigga jag! Kan vi inte dra tillbaka tiden några år!? Älskar dig mormor!!!!!!!
Nu ska mormor komma in på ett hem, vilket är här i Uddevalla.. känns skönt att det är så nära så att man kan gå dit när man vill:) Måste hålla ihop i dessa svåra tider! Allt vi har är ju faktiskt varandra och det är det viktigaste! Visa att vi bryr oss och det gör vi verkligen!
Jäkligt dumt att säga/tänka detta, men tycker det vart bättre om någon annan drabbades! Inte du!!!! :´(



Nu ska jag snart bli hämtad av mamma och pappa igen, vi ska ned till stan.. Det är nattsudd eller vad det heter med bl.a. 20 % i några affärer.. Se om man hittar något nice:)
Är man ledsen får man köpa sig till lyckan, nja kanske inte!?



Förresten!
Trots att det är mammas födelsedag idag så fick jag en present av dem.. konstigt!
Men herre vad jag blev glad och stressad av saken!
Jag fick ett värdebevis för midnattsloppet i Göteborg!!!!!!! Så nu jäklar skall här tränas inför det den 21 augusti! Så nu blir det inga fler latisdagar för mig inte, nu är det hårdträning som gäller, minst 3 ggr/v.
Gick in på hemsidan och anmälde mig direkt via en kod man fick på detta kort.. Valde att stå i startgrupp 3 där tiden var 50-55 min för 1 mil.. Tror att det skall stämma bra för mig..





Är det fler här i Uddevalla som skall springa det?
Fan va nice det kommer att bli! :)

Kramar!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback