Måndag

Godmorgon!

Jag är så trött, skulle velat sova längre idag.. Kan kanske gå och lägga mig en stund till..!?

Bilen gick igenom besiktningen, så det var ju bra.
Tvättar just nu, fy vad det är tråkigt! Har även ett stort diskberg som jag ska ta tag i innan Monika kommer hit. Får ju se lite städat ut när man får gäster..

Börjar närma sig onsdag nu och jag har inte gjort iordning en fråga som jag ska ställa till två grupper på redovisningen.. Ligger lite efter, men det är helt mitt fel. Lat kan man säga att jag är!
Får ta tag i det efter jag varit hos mormor senare..

Hoppas ni får en bra måndag, som enligt mig är den värsta dagen på hela veckan!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback