Matdags

Då är det snart dags för hemmafrugan att laga mat till sin hårtarbetande (?) man..
Ganska odrägligt av honom att bara komma hem från jobbet, äta och sen sticka till garaget!
Förhoppningsvis ska detta spring dit upp vara slut efter fredagen då han ska besikta sin jädrans bil.. Hoppas för bövelen att den går igenom!!!

menyn idag: Fiskbullar (underskattat!!!!!), potatis, lingonsylt (Nisse tycker jag är knäpp som måste ha det till fiskbullarna) och kokta morötter.
Vet inte om morötterna passar egentligen, men jag var riktigt sugen på kokta morötter idag så det får bli en chansning:)

Ikväll är det Sveriges värsta bilförare.. tycker själv att jag borde anmäla mig dit.. herregud, haft körkort i över 2 år och kan fortfarande inte backa. Parkera ska vi inte prata om! PINSAMT!
I förrgår var jag i Munkedal och sen när jag skulle åka hem så ska jag ju HELST på motorvägen till Uddevalla igen.. men den vägen tog tydligen inte jag. Jag är "nästan" säker på att de "glömt" ta upp skylten till E6 till Uddevalla.. För jag hittade den inte.. Fick åka HELA vägen runt saltkällan, skredsvik för att sedan komma ut vid rotviksbro och förbi torp och hem.. HERRE! En biltur som egentligen skulle tagit mig inte mer än 15-20 min tog mig dubbla tiden.. HAHA... Nisse frågade mig om jag inte vill ha en GPS:)
En GPS skulle heller inte hjälpa, för säger GPS:en sväng vänster, nog fan svänger jag åt höger och kmr fel ändå. Man ska kunna höger och vänster, men inte jag.. Lär mig aldrig! Så NEJ TACK! Jag är ett hopplöst fall helt enkelt!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

haha goa lilla sahra fick mig ett gott skratt av att läsa din blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback