Mot Göteborg!

Sitter på tåget ned till Göteborg för att gå på möte med handledaren till min examinationsuppgift. Får se om vi gjort ett bra eller dåligt jobb. Håll tummarna att "Hitler" gillar det;)

Det är första gången som jag kopplar upp mig på nätet här på tåget. Jag får en känsla av att mitt bredband inte alls funkar så bra på tåget.. Säger ibland att adressen inte kan visas för att sedan efter ett nytt försök funka! Dåligt om det ska vara så att ett bredband inte ska funka på tåget!!

Ikväll ska min sambo bjuda ut mig på Kvarters för en bit mat, man tackar! Maten på Kvarters är såååå GOD! Dock dyrt, men det är ju ändå inte jag som ska betala:) Ska bli så mysigt.. Känner verkligen att jag behöver lite uppmuntran nu i dessa tider. Speciellt också när han inte funnits där för mig denna vecka då bilen varit första prioritet eftersom den ska besiktas idag. Jag förstår att det är viktigt för honom! Men igår var jag lite grinig på honom för att han har försummat mig hela veckan, när jag egentligen behövt någon som tröstat mig, för den jävla bilen! Men vi pratade om det igår och det är nog därför som han vill bjuda ut mig idag, har lite dåligt samvete pga. att han inte varit hemma så mkt denna vecka.
Hoppas den går igenom så att man kan umgås lite mera!!



Tog lite bilder imorse hur jag ser ut idag, kanske inte jätte intressant. Men sett det på andras bloggar "att det är så man gör". HAHA... Så jag vill ju inte vara sämre! Så sedan lägger jag upp någon eller några bilder..
Förhoppningsvis även lite bilder på myskvällen sedan också, men finns nog en tendens att glömma kameran, är världsbäst på det!

Förövrigt får ni (hade 23 unika besökare igår, undra vilka ni är! HAHA, WOW!) ha det så bra idag. Glöm inte att ta med er paraplyt när ni går ut idag, ska tydligen bli regnigt vid 14-tiden!

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: www.alexandrastyle.se

Tror tyvärr det!



www.alexandrastyle.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback