Slut på helgen

Just sett på film, the hurt locker. Helt okej film. Handlar om en bombgrupp i Irak.
Vilka hemska förhållanden att jobba på det sättet.. Vilken enorm insats dem gör!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen... En ny vecka framför oss nu..

Imorgon blir det ingen sovmorgon inte, kl.7 ska jag iväg för att besikta Nisses bil, har tvättid och skriva det sista på arbetet med Monika.

Ska även hälsa på min mormor :) Ser fram emot det men samtidigt inte. Kommer bli känslofyllt tror jag. Lika bra att inte ta mascara på mig imorgon om jag känner mig själv rätt! Så ledsen för hennes skull :(
Har inte träffat hennes sen jag fick veta hennes tillstånd och jag vet inte riktigt vad jag ska föränta mig för reaktion. I telefon är jag ledsen, gråter mycket när jag pratar med mamma. Får se hur jag reagerar när jag möter henne. Måste försöka vara stark inför henne, blir nog bara värre för henne om vi gråter inför henne. Men det är ju så svårt.. Min älskade mormor <3
Jag har en önskan, men tror inte att den önskan kommer att ske! Tyvärr...
Tänker på henne mycket, varje dag. Speciellt på kvällarna, mest vid läggdags då det blir tyst och mörkt. Om jag kunde göra vad som helst för att hon skulle bli bra igen skulle jag göra det, LÄTT!
Älskar dig mormor!!


Sov så gott allihopa!
Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback