Tisdag

Godmorgon!

Vaknade av solen. Visst är det en härlig känsla??
Tyvärr kan jag inte gå ut än, måste göra lite skolarbete
som ska vara klart tills imorgon.
Varför skjuter jag alltid upp allt in i det sista?
En riktig dålig egenskap hos mig!

Muffinsen som jag gjorde igår blev en riktig HITT:)
Dock lite väl söta kanske, med det var nog kinapuffarna
som gjorde sitt, tror jag!
Prova själva!



Jag började dagen med en härlig dusch.. Efter det gjorde jag
ansiktsmask, älskar ansiktsmasker, man blir så himla mjuk av dem:)

Kan rekommendera:



Neutrogena produkterna är både billiga och bra! Har även ansiktsvattnet
i denna serie. Har haft rengöringen och fuktkrämen också men inte längre
då jag ersatt dem med nya favoriter, från Loreal.

När jag ändå är igång med att rekommendera om saker jag har så kan
jag visa bild på mitt senaste parfymköp!

Kate Moss- Wild Meadow:



Jätte go doft som kommer passa jätte bra till sommaren! Min nya
favorit i badrumsskåpet.
Jag har sjukt många parfymer, jätte kul med parfymer.
Tycker det ärväldigt viktigt att man luktar gott.
Kvinnligt va!?

Nu ska jag gå och blåsa håret, sen fortsätta med pluggandet!
Hörs av senare...

Kramar <3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback