Ute i det blå...

Varit ute på en liten joggingtur på ca 1 timme.
Nu ska jag ta mig lite frukost, jäkligt sen frukost.. kanske ska säga lunch ist??

Efter frukost/lunch får jag se vad det blir. Borde egentligen plugga men nej :)

Jag i mina joggingkläder ifrån Craft:



Mitt absolut bästa tips: ett drickbälte!!




En pulsklocka med bl.a. en funktion där man ser hur många kalorier man sprungit bort, visar pulsen också så klart och tid. Tyvärr inte distansen.
Funktionen med kalorierna är den bästa tycker jag.. Innan man drar ut så sätter man ett mål på ungefär hur många kalorier man vill springa bort. Ger extra krafter varje gång!!



Ut med er nu och spring!!
Tjingeling <3





Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fredrik

brunch? :P



fan va gött, jag måste få energi att ens komma ur sängen. riktigt jävla seg idag:P

Postat av: översten

haha hur mycket dricker du på en timme då? eller har du grogg i flaskorna?

Postat av: Sahra

Översten.. kan nästan tänka mig vem du är! haha!

Dricker 2 av 4 flaskor på 1 timme... om det ändå hade varit grogg i dem så kunde kanske springningen bli lite kul! Tänkt många ggr om man ska fylla dem med ngt starkare.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback