Blivit ompysslad ikväll...


Hemma efter en jätte mysig kväll på Kvarters krogen. JÄTTE MÄTT!!
Sitter i soffan just nu i min rosa morgonrock och ett glas vin bredvid mig.
Magen är mätt och belåten, och det syns verkligen! hehe...

Här är lite kort från kvällen:



Min maträtt, fläsknoisette. Grymt god!
Efter denna fick jag mig en marängsuisse, också jätte god.
Nisse ville inte ha efterrätt, var för mätt efter maten. Det var ju jag
också så klart. Men alla har väl två magar? En för mat och en för
godis och efterrätt? Eller är det bara jag (och barnen)?



Här är min sambo Nils. Älskar dig! Men du är så i behov att klippa dig nu!
Fick honom i alla fall att raka sig idag innan vi gick till Kvarters. Vilken TUR!



Här är jag (bilden togs i morse) Till Kvarters hade jag inte denna kjolen på mig.




En närmare bild....

Nu ska jag ägna min kväll åt min älskling, en film och mitt vin..
Hoppas ni har ett trevligt fredagsmys!

Kram på er..



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fredrik

nice, men lek inte runt i maten innan du tar kort ;) haha

Postat av: Sahra

HAHA.. syns det så väl?

Jag tog bara en liten bit innan jag vågade mig på att fota maten. Tyckte det var pinsamt till en början.

Men som sagt tog mig bara en lite smakbit. Så "leka" med maten är att ta i, verkligen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback