Harrys med goda vänner!

Igår blev det Harrys. Och jäklar vad skoj vi hade det! Full och go blev man verkligen... haha, eller hur Malin?
Kvällen började med att jag, Malin, Nisse och Emil grillade. Nej nu ska jag inte ljuga för er. Emil grillade och vi andra fick steka vårat kött för vår engångsgrill vägrade brinna. Men gott blev det ändå.
Sedan drog vi inomhus och lyssnade på musik och drack gott.
Vi 23-tiden drog jag och Malin ut. Hämtade upp några fler vänner påvägen ned till krogen. Kvällen slutade sedan på Harrys där vi satt på deras bakgård. Hittade brorsan bland folket och där vid deras bord satt vi resten utav kvällen tills det var dags att gå hem.
Det var verkligen en kanon kväll igår!!!

Jag och brorsan




Haha, vem av oss ser fullast ut?


Malin och Martin


Peter, Malin och Martin


Jonny, jag och brorsan


Det var längesen det var så roligt!!

Synd att helgen är över.
Nisse har gått på semester så det är bara jag som får gå upp till jobbet imorgon. Jobbigt att veta att han kan ligga kvar..
Men jag har bara en vecka kvar att jobba, sen så kan jag också få sova ut varje dag! Härligt!!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Peter Månsson

Vart tog den underbara bilden vägen som jag plåta? :P hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback