Rensningsdag!

Vilken tråkig dag det varit idag! Har inte gjort något, i brist på fantasi så fick jag rensat i mina byrålådor dvs. bland mina t-shirtar och i "vinterlådan".
Herregud vad man köper på sig mössor, vantar och halsdukar/scarfar! Fast det är ju som med allt annat, man vill ha nytt! Men slänger man det gamla? Nej! Det kan jag ärligt säga att jag inte gjorde nu heller, man vet ju aldrig vad man är sugen på att bära på huvudet eller runt halsen när vintern kommer.
Det enda jag slängde var gamla linnen och tröjor som jag inte använt på många månader och lär ju inte använda dem nu heller. Det blev en Willyspåse sammanlagt som jag slänger/ger bort till behövande.
Det blev ordning och reda i byrålådorna nu, det gillar jag. Ack hur länge dock!













Resultatet utav rensningen:




Nu väntar jag på att baconinlindade fläskfilén skall bli klar. Hungrig som fan! Har inte kunnat äta förrän nu för Älskling var hos tandläkaren idag och lagade hål med bedövning. Men nu ser det ut som att det släppt, så nu kan vi äta. Äntligen!! Det som väntar på något gott heter det ju :o)
Efter maten blir det choklad och film.. mys med vardagslyx dagen innan skolan... Usch vad jag inte längtar!!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: www.alexandrastyle.se

Mycket fint!



Jo det är superpinsamt ibland att ta med självutlösaren, igår undrade nog några vad jag gjorde =)



www.alexandrastyle.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback