Kalasdags!

Hej!

Gud vad skönt det är med helg! Idag har jag varit på kalas hos Nisses syster, Lisa. Där bjöds det på både smörgåstårta och riktig tårta. Det var både prinsesstårta och en chokladtårta, jag tog ju självklart av båda sorterna! Jag är galen i tårta. Har varit sugen på tårta i hur många dagar som helst så detta kalaset kom jätte lägligt! Mums!!

Igår gjorde jag iordning mina naglar. Gjorde fransk manikyr. Ni som känner mig vet att jag är en nagelbitare, TYVÄRR! Men nu har jag lyckats vara ifrån gnagandet ett bra tag så jag har fått en vit rand, så den ville jag förstärka. Dessutom, har man lagt ned mycket jobb på naglarna, gjort dem fina, så vill man ju inte dit och förstöra.. Jätte bra!
Jag använde mig utav depends manikyrset, så satte jag dit små stenar på vissa naglar. Blev mycket nöjd..







Till kalaset hade jag en tunika och jeansleggings ifrån Veromoda. Där ser ni, leggings gäller och alltså inte riktiga jeans för det är som sagt ingen hit!
(Ursäkta röran runtomkring! Det är jag som lever i skiten, inte ni..haha)


Fick använt min nya foundation idag ifrån Mary Kay. Jag är helnöjd. Den är så himla dryg, räckte med en klick stor som en ärta ungefär!




Nu tänkte jag sätta mig en stund och plugga. Har sprungit runt som en galning efter min anatomi och fysiologibok sen termin 1. Hittade den inte någonstans till en början. Fick vända upp och ned på förrådet i källaren, men där låg ingen bok. Sedan fick jag rota inne i förrådet i sovrummet, men inget där heller. Sen fick jag kolla i lådor och garderober. Hittade boken tillslut där jag letade igår, i ena garderoben. Typiskt!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback