Tragiskt vs kul!

Oh my god! Idag blev jag lite skraj för en gubbe i ca 50-års åldern.
Jag skulle möta upp mamma och pappa utanför Clas Ohlsson i stan. När jag kommer förbi Dressman så hör jag någon vissla, inte busvissla utan bara en vanlig vissning. Jag brukar vara ganska blind så det händer att jag brukar gå förbi mamma när jag bestämt träff med henne, då visslar hon! Jag trodde ju att denna vissling kom ifrån mamma. Men nej, det gjorde den verkligen inte. När jag vände mig om såg jag denna äckliga gubbe som tittar på mig och säger "Å vad fin du är, å vad snygg flicka du är. Vilken fin kropp du har!". Jag säger bara tack och fortsätter gå. Jag vill ju inte i detta läge stå utanför Clas Ohlsson och vänta på mamma och pappa så jag går in i hopp om att slippa gubben. Men nej! Han går efter mig ifrån Dressman till rulltrappan upp till Clas Ohlsson. I rulltrappan kommer han efter mig och säger "Å vilken sexig kropp du har, å vad sexig du är". HJÄLP tänker jag i detta läget! Jag springer upp för rulltrappan och in på Clas Ohlsson och sedan ut igen. Väl ute ser jag mamma. TACK GODE GUD!
Vilket äckel alltså! Usch!!!



Nu till lite roligare grejer än tidigare historia!
Här kommer lite bilder på det jag köpte på Överby idag. NÖJD med allt!!

Mc Boots Skopunkten
Jag köpte svarta, exakt likadana fast med högre skaf,t förra året och dem levde jag i hela vintern! Perfekta kängor och alldeles utmärkt pris, 349 kr.


Halsband från MQ, 149 kr




Mössa från MQ, 249 kr






Ryggsäck från Stadium, 199 kr. Egentligen var priset 399 kr men när jag (läs mamma!) sa att det stod 199 kr på nätet ringde hon i kassan ett samtal och vipps så fick vi betala 199 kr. Yes, tackar för det!


Nu ska jag återgå till att se på Fångarna på fortet. Heja Bönderna!!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback