Vet ni vad?

Jag har nu i dagarna anmält mig till Göteborgsvarvet. Anmälan är inte giltig förrän jag satt in pengarna men det ska jag göra ikväll/imorgon.
Herregud, springa 2,1 mil!! Hur ska jag klara det? Men har andra klarat det så kommer ju jag också klara det!

I början när jag började springa så trodde jag inte att jag skulle kunna springa mer än 5 km, men se på mig nu! Sprang ju både kraftprovet (1,16 mil) och Midnattsloppet (1 mil) utan problem!

Så nu är det åter igen hårdträning som gäller! Haha, säger jag som inte vart ute och sprungit på hela veckan! Men jag har känt att jag har behövt ta denna vecka ledigt från träningen pga min förkylning. Men nu är förkylningen som bortblåst och jag kan nu börja träna igen, kul!

Fler i min vänskapskrets som ska springa Göteborgsvarvet 2011?

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin Nilsson

Jag :)

Postat av: Sahra

Haha, ofan!?

Postat av: Karin

Haha jo men vettu, så är det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback