Dan före dopparedan

Hej alla söta!

Idag är det dan före dopparedan, julafton imorgon redan! Det var ju inte längesen jag fyllde år, 1 dec, december har verkligen gått fort...
Julafton kommer bli både mysig och hemsk på samma gång. Första året som vi firar jul utan mormor och det kommer verkligen kännas sorgligt, det kommer nog fällas både en och två tårar hemma imorgon, det har börjat lite idag redan! Fy vad jobbigt det är att fira högtider utan mormor och morfar!!! Men vi får göra det bästa av situationen, försöka iaf!

Mötte upp mamma i stan kl.10 idag, hon skulle kika på lite julklappar i sista minut och jag skulle hämta min tröja som jag la undan igår på Veromoda. Jag tror att jag är inne på Veromoda lite väl ofta, för tjejen i kassan kom ihåg mig sen igår att jag hade lagt undan tröjan, jag behövde inte ens säga att jag skulle hämta den, hon gick och hämtade den iaf. Haha..
Ville som sagt egentligen haft tröjan i rött men fanns inte i min strl, så då fick det bli den ljusblåa. Men jag tror att den ljusblåa blir mer användbar än den röda, rött hade känts så julaktigt så det hade nog gjort att jag inte hade velat använda den när julhelgerna är över! Ljusblått är ju väldigt fint till jeans, så detta blir kanon bra! :) 200 kr fick jag ge för den, billigt och bra!




Efter stan åt jag och Nisse grötfrukost. Gott gott! Sen började jag sätta upp lite fler tomtar, dock inte alla för det hade nästan sett ut som om jag hade ägt en tomteaffär då, inte snyggt. Men nu är det lagom med tomtar här, mys! Nu är det bara granen som skall pyntas, skall ned till källaren och hämta upp den efter detta inlägg.

Förresten, jag testade på Bodyattack igår. Jäklar vad jobbigt det var. Fötterna var igång HELA tiden!! Var helt slut. Man ska nog inte köra både Core, Step och sen Bodyttack, bodyattack räcker gott och väl!
Ikväll blir det nog ingen träning, har träningsvärk i vadmusklerna så det skriker om det! Så ikväll vilar jag, men imorgon kl.10 på Julaftons morgon då ska jag ned på spinning i 1 h. Jag kan med gott samvete äta massvis av ris ala malta efteråt, härligt!!

Ha en bra dag!
Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback