Första semlan

Godmorgon!
Igår fick jag äntligen ätit min semla, så god! Den tränade jag bort ordentligt igår på spinningen och core, härligt!
Idag blir det mer träning. Om någon timme ska jag med min familj och åka längdskidor på Bjursjön. Ska bli jätte roligt! Hoppas jag kommer ihåg att ta med kameran, så bjuder jag på några fina vinterbilder senare...
Ikväll blir det även gymmet, får nog passa på att träna idag för imorgon kommer jag nog ha en sjuhelsikes träningsvärk i höfterna skulle jag tro, efter längdåkningen!



Ni som inte vet vad semla med hetvägg är så är det semla med varm mjölk, super duper gott! Mycket godare än att äta semlan som den är, jag lovar er!


Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback