Ja må hon leva, ja må hon leva...

GOOOOOOODMORGON!
Jag fyller år idag, närmare bestämt hela 22 år. Jag är uppe med tuppen, före tuppen t.o.m.
Fick precis öppnat present från min Nisse och där i låg det ett par örhängen som jag aldrig trodde att han skulle snappat upp och ge mig, men det gjorde han. Det bevisar ju ändå att han är världens bästa...







Ååå vad fina Thomas Sabo örhängen i form av vingar (om ni nu inte skulle se det)..

Nisse sticker snart till jobbet, då ska jag gå och lägga mig en liten stund till.. Detta är väl lite väl tidigt att gå upp på sin lediga dag och födelsedag!
Natti natti..

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jessica blom

jaaa mååå hooo leeeevaaaaa! grattis på födelsedag/ Jessica & Christian

Postat av: Sahra

Ååå tack så mycket! Glad jag blev över att du skrev! Allt bra nu för tiden? Ser ju aldrig dig! Bor du kvar i Uddevalla? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback