Lördag

Vilken underbar lördag jag har haft idag, enda minuset är väl att jag inte sett älskling på hela dagen!

Började dagen med att gå på spinning kl.10 i morse. Efter gymmet var det bara att bege sig hem och lämna träningsväskan, för då var det dags för en långpromenad med en gammal klasskompis, Anna. Anna hade även med sig sin vovve, en rottweiler, jätte fin!
Vi åkte iväg med hennes bil till en slinga i skogen. Där var det verkligen ett fint vinterland, så jäkla vackert! Vi gick en promenad på 2,5 timme i denna kyla... När jag kom hem så gjorde jag mig direkt te och la mig under filten i soffan. Först nu, några timmar efter promenaden så har jag äntligen fått upp temperaturen igen. Skönt!

Undra när Nisse tänkt komma hem ikväll då!? Han och arbetskompisen mekar med en bil, de vill gärna bli klara idag så de slipper meka imorgon så han lär nog bli borta några timmar till.. Tur att Kung Fu panda på kanal 5 gör mig sällskap (så jäkla roligt med en panda som har en anka som pappa), och Tuffs så klart :)
Men det finns nog en risk att jag somnar, är sjukt trött.. Eftersom jag endast sov 4 timmar igår natt och sen ställde klockan i morse (trots julbordet igår kväll) för att gå till gymmet, så behöver jag sova någon extra timme nu känner jag.

Lite söta bilder på Tuffs:






Hoppas ni haft en bra lördag, min har varit super duper bra!!! (Förrutom det att jag börjar sakna min Nisse nu!)

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback