Shoppat på rean

Jag har fått shoppat på rean lite... Helst skulle jag velat ut till torp och kollat vad de rear inne på scorett och bianco, även på veromoda, pondus, H&M och Gina Tricot.. Men det är ingen som vill åka med mig dit eftersom det verkar vara kaos där ute, har vi hört från personer som vart där!
Får väl nöja mig med detta som jag köpt i stan och spara pengarna till Londonresan istället :)
Hittar ändå aldrig något "vettigt" på rean, känns som att det bara är skit som de rear ut...

En enkel bas T-shirt från Lindex, 50 kr.. Vilket kap! Ett par (rosa/gula blommor på) trosor för 30 kr, Lindex, de tre andra köpte jag på ordinariepris på Åhléns.



Halsband och örhängen från Kicks, 70 % på dessa. Sammanlagt gav jag 42 kr..



Nu ska jag äta semla.. mumsigt!
Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback