Ute i skidspåren

Hej!
Haft en kall familjedag uppe på Bjursjön i skidspåren.. Mamma, pappa och brorsan fick stå ut med mig idag, i hela 1,2 mil.. Stackars dem! haha... Det var toklängesen jag åkte längdskidor. Har alltid tyckt det vart as tråkigt, gillar mycket mycket mer att åka utför. Men var ska man åka utför här i Uddevalla?
Det var roligare än jag trodde jag skulle tycka! Skit bra träning! Har känningar i ljumskar, armar och magmusklerna redan nu.. Undra hur det kommer att kännas imorgon!?





Underställ, fleecetröja och träningsbyxor + träningsjacka.. Pappa har lärt mig att man ska ha tre lager på överkroppen, så det är bara att lyda honom!



Brorsan med hans splitter nya skidor, stavar, skidskor och kläder. Väldigt fint!



Haha, inte den bästa bilden på pappsen. Ser lite sammanbiten ut där!


Fint vinterlandskap längs hela vägen!



Jag in action...


Efter 4 km blev det en liten paus som bestod i varsin clementin..


Strax innan denna bilden togs så ramlade jag. Stillastående och på plan mark! Hur är det möjligt?


Redo att köra de sista 4 km...



Haha... fint med isbildning i luggen..


Nä just det! Det gäller att passa sig, för skidåkare blir GALNA om man går i spåren!!


Som vanligt så vill inte mamma vara med på kort, så det blev bara bilder på oss andra, tyvärr..
Men hon får istället agera fotograf då jag är i farten, det är ju iofs ett bra jobb!

Nu ska vi snart laga tacos och kolla på någon film... Efter det ska vi spela donkey kong på wii:t. Får bli en myskväll idag!

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback