Jullov

Idag är första dagen på mitt jullov.. Börjar skolan/praktiken igen den
10 januari. Skit skönt!!



Dagens: Jeansklänning Veromoda, halsband Fjordfestivalen.
Körde med uppsatt lugg idag. Den börjar bli lite väl lång för att kunna ha mössa, så den fick vara uppe idag.

Idag ställde jag klockan för att se på julkalendern, fan va den är bra, tycker ni inte? Den är bland de bästa de kört. Andra som jag har tyckt om är mysteriet på greveholm och pelle svanslös.
Kl.11 mötte jag upp mamma för en liten tur på stan. Där fick jag köpt sista julklappen, mammas. Fick lämna henne en liten stund för att gå och köpa den :) Tyvärr vet hon vilken affär jag köpt den i (påsen) men inte VAD det är. Hoppas hon blir glad min lilla mamsing...
Lade undan en tröja på veromoda, får hämta den när csn kommit in imorgon :) Hade velat ha den i en annan färg men den var tyvärr slut i min strl så jag fick nöja mig med denna, visar er imorgon när jag fått hem den, jätte söt verkligen!

Nu ska jag julstäda lite innan min vän Anna kommer och hämtar mig för lite träning. Idag blir det core (30 min), step (30 min) och body attack (60 min)/spinning puls (50 min). Vet inte än om jag ska köra body attack, har aldrig gjort det tidigare och skulle väldigt gärna vilja testa det, men känns tungt att testa ngt själv första gången. Spinningen är ju jäkligt kul men kanske ändå får tuffa till mig och gå till body attacken själv. Om man inte fjäskar med Anna om hon kan följa med mig, men troligtvis inte med hennes onda knä.. Får se, får se...
Har lite träningsvärk sen bodycombaten igår, främst i rumpan efter allt sparkande.. Men ska allt kunna träna idag också :)

Nu kom Nisse precis hem, han har gått på "jullov" idag också.. Jippi!!

Slänger in bilder på mig och min favorit... Sötnosen! Bilderna togs i helgen.








Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback