Wave Maker

Godmorgon!

Tog mig en kvällspromenad igår för att hämta hem den nya familjemedlemen till mina tänger.. En väldigt snäll vän till mig fixa den för endast 250 kr, hur billigt och bra var inte det?? Tack ännu en gång snälla du!!

Får se om jag hinner inviga den idag, annars så blir det på nyår så klart..





Jag ska strax iväg för en snabbis till torp, skall köpa hårfärg, kan inte gå runt med en utväxt på detta viset! Efter det så jag fika på stan med min kusin Malin och hennes ursöta son, mysigt det ska bli och kul att träffa dem! Senare i eftermiddag blir det middag hos min farmor och farfar, så det blir tyvärr ingen träning för mig idag, men gott är det för min träningsvärk från skidåkningen igår är inte att leka med, så idag blir det vila!
Fullt upp idag med andra ord, härligt..

Nu måste jag skynda mig!
Ha en bra dag, puss & kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback