Högst upp....

...på min "VILL HA-lista" !!
En Garmin forerunner 110, dammodell. Kostar dock en liten slant, närmare bestämt 2400 kr. Värt? Jag funderar starkt på att skicka efter den från löplabbet. Nu när jag sommarjobbat så duktigt i sommar så ska jag väl kunna unna mig denna, eller? Klockan kan man ju ha jätte länge, en bra investering tycker jag verkligen. Den är ju sååå fin. Dessutom tror jag att jag kommer tycka det är ännu roligare att springa med alla funktioner den har, bla. det att man kan se rutten man precis sprungit, över nätet.
VILL HA, VILL HA, VILL HA!!!!!
Det är väl inte konstigare att jag lägger pengar på denna och mindre på kläder helt enkelt!?



Forerunner 110 berättar för dig hur långt och hur snabbt du har sprungit. Den har en inbyggd GPS för att kunna registrera din tid, takt, sträcka och kaloriförbrukning.
När du tränat klart, laddar du över informationen till Garmin Connect™ i din dator. Där kan du se din rutt på en karta och även sätta upp mål för din träning. Forerunner 110 gör träningen enklare och roligare!

Funktioner & Specifikationer

• Enkel att använda, få knappar
• Högkänslig GPS-mottagare med HotFix®
• Registrerar position, fart/takt,sträcka, kaloriförbränning och puls
• Pulsband ingår i paketet
• Firstbeat™ avancerad pulsbaserad kaloriberäkning ANT+™ kompatibel med pulsmätare
• USB interface, kompatibel med Garmin Connect™
• Inbyggt uppladdningsbart lithium-ion batteri: Batteritid: 8 timmar (träning) eller 2 veckor (i batterisparläge)
• Vikt: 52 g
• Display: 2.5 x 2.5 cm
• Upplösning: 52 x 30 pixels B x H
• Storlek: 4.5 x 6.9 x 1.4 cm

VILL HA!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback