Impuls shopping, det Sahra är bäst på!

Efter färgningen av mina fransar hade jag lite tid över. Hur spenderar man dem bäst om man heter Sahra?
Jo man kikar i affärer!

Inne på Åhléns hittade jag denna fina tubklänning för 249 kr. Tror att den kommer bli as snygg att matcha ihop med jeansjackan på kvällarna!


Fint under!
Söta trosor, även dessa från Åhléns. Tag 3 betala för 2. Perfekt!


Jag sa till Älskling att jag kan passa på att unna mig grejor nu när jag får lön, svaret jag fick var :"Det gör du ju alltid ändå, så det är väl ingen skillnad nu när du får lön och hur du handlat tidigare." Haha, det ligger faktiskt något i det han säger! Men gillar man kläder så lägger man en del på kläder, eller vad säger ni?
Man kan unna sig mycket kläder om man köper billiga kläder, som jag gör!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback