Lördag

Godmorgon!
Precis varit ute på en löprunda. Tog det lugnt men ändå var det jobbigt. Tror faktiskt att jag tycker det är lättare att springa på kvällarna efter att man fått i sig lite mat dvs energi ist för på tom mage innan frukost.
Idag blev det bara ca 6 km vilket jag gjorde på 41 min.
Genomsnittlig puls: 173
Maxpuls: 190
Kcal: 520


Invigde mina nya träningskläder idag. Jag har en svart likadan tröja som den rosa sen tidigare. Tror nog att de ändrat lite i modellen faktiskt för jag fick känslan av att denna nya är lite kortare trots samma strl. Jätte störande var det att springa när jag fick känslan av att jag blottade magen allt mer för varje steg jag tog. Dessutom åkte mina hörlrar ur öronen hela tiden. Kan såna småsaker förstöra en löprunda tro? Kan såna irritationsmoment orsaka att man tycker att rundan är jobbig? Tror faktiskt det!



Nu sa jag alldeles strax ut till stranden. Dock är det lite skumt väder ute nu, lite disigt. Men hoppas bara att det är morgondis och att det snart försvinner för idag skall här SOLAS och badas hoppas jag..
Skall inviga min finfina bikini idag tänkte jag!

Ha en bra dag i solen!
Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback