Min arbetsplats!

Oj vad dåligt uppdaterad bloggen blir nu när man jobbar märker jag. Anledningen är väl den att jag inte gör så mycket mer på dagarna än att jobba helt enkelt, och hur kul är det att läsa om det?
Eftersom jag nästan inte gör något mer än att jobba så tänkte jag visa hur det ser ut på min arbetsplats.

"Mitt" bord:


En alterego bild kl.9:20 på morgonen:


Mina "verktyg" i bakgrunden:


Så där, då har ni ett litet hum om hur det är på mitt jobb...

Förövrigt har jag känt att det hade varit fint att vara ledig nu när det är så himla fint väder! Var en snabbis nere på Lindex förrut på nattsuddet och köpte mig ett par leggings, la märke till att nästan alla var brunbrända och där kom jag, blekast av alla!
Men det ska ju bli fint i helgen, får ta igen det då!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kusin sandra

tror nog att du e solbränd och fin du också:) tyckte jag i alla fall att du var sist jag såg dej:) kram

Postat av: Anonym

var jobbar du någonstans? =)

Postat av: jessica

förlåt, det var från mig! :) haha!

Postat av: Sahra

Jag jobbar på sjukhuset, på provtagningen :) Väldigt nära där jag bor ju, bor vid rimnersvallen... Ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback