Onsdag

Sista träningen innan Kraftprovet avverkades idag. Det blev samma runda som jag tog i måndags fast denna gång gick det lättare. Sprang t.ex. upp för HELA kapellebacken utan att stanna på mitten som i måndags. Vilken pers det var. Usch, det är ju verkligen inte lilla backen vi talar om där inte!

  • Sträcka: 1 mil
  • Tid: 56 min (2 min snabbare än sist! YES!!)
  • Medelpuls: 174
  • Maxpuls: 187
  • Kcal: 699
Hjälp, jag vill inte att fredagen skall komma just för att Kraftprovet är då... Jag vill inte springa i mål på en dålig tid, fast jag kan nog inte räkna med mer eftersom alla jag pratat med säger att den är jävulsk den banan man springer.
Huvudsaken är väl att man kommer i mål, eller? Jo visserligen men man vill ju ändå ha en ganska så okej tid. Vi får helt enkelt se hur det går och hoppas på det bästa.. Tycker iaf att jag har tränat ganska så bra, fast bara ganska så bra!
Håll tummarna för mig så kanske det hjälper!


Nu på kvällen har vi sett en as bra film, Clash of the Titans.



Här berättas sagan om Perseus. En föräldralös pojke som hittas och uppfostras av en enkel fiskare bara för att inse att han är en halvgud och dras rätt in i striderna mellan människor och gudar. Snart finner han sig på ett heligt uppdrag tillsammans med en bunt soldater och ett fåtal komiska sidekicks med målet att hindra den onde guden Hades plan för att störta människornas rike i fördärvet. På vägen får han stifta bekantskap med jättelika skorpioner, den fasansfulla medusan och till sist supermonstret Kraken. Det finns en prinsessa att räddas också.

Snyggingen från Avatar är med i filmen, Sam Worthington, spelar huvudpersonen Perseus.. Bara det är ju värt att se filmen!

Nu blir det sängen för mig..
Godnatt
Kramar


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback