Shoppat!

Äntligen har jag fått köpt mig lite nya träningskläder. Träningsbyxor var inte jätte längesen jag köpte men alltid kul att kunna variera sig lite!

Craftbyxor från Lime, 299 kr:


Älskar verkligen Crafts träningskläder!


Träningströja från Soc, Stadium för 99 kr:


Blir jätte snyggt ihop när jag springer Kraftprovet nästa fredag :)
Rosa kan ju aldrig bli fel, eller hur?


Linne från Veromoda, 99 kr:


Köpte linnet för att ha till min shortsdress:




LOVE shopping!

Nu ska jag och älskling kolla på senaste Saw filmen...HJÄLP!
Till filmen skall jag dricka rosévin och äta jordgubbar, mumsigt!

Äntligen helg imorgon, ser verkligen fram emot helg! Behöver sova ut känner jag. Dessutom hoppas jag på fint väder så jag kan få inviga min bikini och bli lite brun!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Snygga kläder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback