Tränat

Var ute och sprang 9 km även idag.. Men denna gången gick det hur segt som helst, skit jobbigt var det idag till skillnad från i måndags! Kändes jobbigt från första fotsteget! Varför kan det inte alla gånger kännas lätt? Men idag hade jag lite mycket att tänka på, ledsen dag idag. Tänkte mycket på mormor! Kan det inverka tro? Sedan var jag allmänt trött sedan full rulle i helgen.. Dessutom slängde jag i mig en halv pizza till middag ca 1,5 h innan jag sprang, kan det inverka också?





Sträckan blev ca 9 km vilket gjordes på 57 min, alltså 4 min saktare än i måndags!
Medelpuls: 175
Maxpuls: 191
Kcal: 723


Usch, längs med Vindsvalan låg det två ormar.. HJÄLP!!!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Det är nog bara så ibland att man har dålig dagar, det har alla! Det finns självklart massa saker som kan påverka och som du säger, det var ju en fullt-upp-helg och sedan lite deppig, då blir det lätt att energin läggs på annat! Kämpa på bara, det lossnar. Så kan du slå farsan i kraftprovet :)

Postat av: Sahra

Jo dåliga dagar har nog alla någon gång!

Jajamen, jag ska kämpa på.. Skall ut igen och springa imorgon och på söndag... Kanske lördag, fast bara kanske! :)

Slår jag inte pappsen så vill jag iaf komma nära inpå hans tid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback