Gårdagen hos farfar

Här kommer lite bilder från farfars 70-års kalas igår.. Endast bilder på oss barn... det är så det ska va!

Matilda, min kusin och mitt gudbarn:
Kolla in skorna hon vunnit på Liseberg.. Det var en rolig syn att se henne gå i högklackat, så sött!!






Matilda fick lära sig hur man tar kort på sig själv:




Min andra kusin, Matildas lillebror Hugo:






Gud så himla härlig bild, vad sysslar han med tro??






Det skall börjas i tid!




Sitter i gräset och smuttar på lite rosévin:


Matilda tyckte det var roligt att låna min kamera och gå runt och ta bilder!




Jag och Älsklingen:


Nisse försöker se cool/sexig ut? Men lyckas tyvärr inte...


Haha, ignorera min min!


Brorsan:






Efter kalaset drog vi med oss mamma och pappa ned till Harrys för en öl på uteserveringen, gott gott!
Vädret kunde ju inte bli bättre igår! Synd att vädret inte är lika fint idag :( Jag som ville vart ut på stranden igen..
Får se vad som händer istället idag då..
Nu närmast funderar jag på att ta en promenad, löprundan får skjutas upp till senare...
Fast det behövs verkligen städas här hemma! Skall man ta och städa ist? Nja..tveksamt! Städningen skjuter jag också upp...

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback