Blomma

Idag har jag varit igång hela dagen.. Hjälpt mamma och pappa idag också.
Nu har jag precis ätit lite middag och snart skall jag iväg igen. Ska kolla på när brorsan kör gocart lite senare och efter det skall jag ut till torp på deras "rabattkväll"... Får se om man hittar något. Men känner jag mig rätt så orkar jag inte kolla efter så värst mycket, hatar när det är så mycket folk. Då åker jag hellre ut imorgon och köper det till fullpris, faktiskt. Finns vissa folk som verkligen inte visar hänsyn när det är såna här kvällar på torp, så man blir verkligen fly förbannad på dem. Så vi får se ikväll om man får sig något nytt med sig hem :)

Fick mig en blomma idag av mamma, pappa och brorsan för att jag gått på sommarlov, får alltid blomma då, väldigt sött utav dem :)





Jätte fin blomma, tack så mycket!!!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback