Bonsoir mes amis!!

Nu har jag gått på sommarlov, jajamen, SOMMARLOV! Så jäkla härligt att slippa pendla till Gbg, slippa plugga, slippa allt som har med skolan att göra!
Ledig denna veckan sedan på måndag är det jobb som gäller, klin kem i provtagningen på Uddevalla sjukhus. Är så himla glad över det jobbet! Vilken chans... Snacka om att jag kommer vara en expert på att sticka sen när sommaren är slut!!

Terminens sista lektion idag bestod av att lära oss olika förflyttningstekniker, först teori i 3 timmar sedan praktisk övning i 3 timmar. Kan tycka att det var lite för mycket att ta in på så kort tid faktiskt. Men får la öva öva öva nästa gång jag kommer ut på praktik :)

Efter skolan har det inte hänt mycket. Gjorde lite middag till mig och älskling, kyckling och ris. Sedan har vi bara latat oss i soffan och kollat på two and a half men. Nu ska vi ta och bädda ned oss i sängen framför en film att somna till. Mysigt!

Dagens:
(Nämner jag inget så lägger ni inte märke till både sladdar och filten i bilden!)



Linne- Lindex
Kjol- Veromoda
Halsband- Lindex

Inga kul kläder att ha när man tränar förflyttningar, iaf inte kjolen. Iaf inte när man är patienten och man ska ha böjda ben! haha... Men var det någon som tjuvkikade så får jag la bjuda på det!

Imorgon ska jag nog börja dagen med en morgon löptur. Sen blir det att umgås med mamma och pappa, skall hjälpa dem med lite grejer imorgon! Så det blir antagligen fullt upp..

Godnatt!

Kramar!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback