Dem är mina!!

Blev ju som jag sa tidigare idag lite purken över att jag hade fått skatteåterbäringen redan igår men inte visste om det när jag var på torpyran. Hade jag vetat om det igår så har ju skorna från Bianco fått följa med mig hem redan igår! Men bättre sent än aldrig heter det väl?
Jag gick in på Bianco idag och bad om min strl. Testade dem och jag blev lika förälskad idag som jag blev igår. Och vet ni vad det bästa är med köpet idag? Försäljaren inne på Bianco gav mig skorna för samma pris som jag skulle fått ge igår, alltså 20 % på 700 kr nämligen 560 kr. Hur snällt var inte det? Jag berättade för henne att jag ville haft dem redan igår men inte köpt dem och hon tyckte att det var snopet för mig att behöva betala fullpris idag, så hon gav mig rabatten även idag.. YEY :) Man tackar!!









Dem är sjukt bekväma och lätta att gå i!
Dem gör sig bra bland mina andra skor på hyllan :)

Det är något speciellt med skor. Kommer man ut från en skoaffär med en påse så känner man ett jäkla lyckorus  strömma genom sig. Dessutom ett riktigt stort leende på läpparna!!
Skor är lycka :)

Kramar!


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Snygga dojor!

Postat av: Sahra

Eller hur!? Tack ska du ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback