GLAD MIDSOMMAR

Hemma igen efter lite sill och potäter hos mamma och pappa... Till efterrätt fick vi rabarber- och jordgubbspaj med vaniljsås, GOTT!!
Älskling blev så himla mätt och trött så vi fick åka hem och vila, eller ja, han vilar inte jag!
Det var så kul när vi kom upp till mina föräldrar, jag var iordninggjord till max och nisse hade bara slängt på sig linne och jeans och inte ens brytt sig om att göra iordning håret...haha.. Men det är väl tjejigt kanske att klä upp sig på midsommar?? Jag tycker iaf det är kul när det finns en anledning till att göra sig fin och då anstänger jag mig till fulla muggar, försöker iaf!











Det är ju STORM ute, fick hålla i min klänning så att inte kjolen skulle blåsa upp och visa hela härligheten..

Undra vad vi skall göra ikväll, för det är väl inte en höjdare att sitta ute i denna blåsten, och framförallt inte vid havet!! Hoppas det avtar framåt kvällen!
Roligare att hitta på något ute en sån här dag än inomhus!

Jag tog med mig mina tennisrack ifrån mamma och pappa, så om någon känner för lite tennis någon kväll framöver så hör gärna av er! Det var flera år sen jag sist spelade, hade varit så fruktansvärt kul att testa det igen!

Hoppas ni har en trevlig midsommar!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback