Idioter!!!

Vad är det för fel på folk?? När jag kom ut från sjukhuset fick jag se att någon/några varit på mitt cykellås och klippt sönder detta. Tur att jag alltid låser låset i bakhjulet för annars hade nog min cykel varit borta i denna stund och då hade jag varit riktigt ledsen!
Förstår inte detta slags folket som gör så här.. Varför gå på andras grejor? Kan de inte vara normala och göra som oss andra när de vill ha något, dvs betala för det!! Har man inte råd just då man vill handla grejen så får man la för fasiken vänta och spara ihop... Men dessa packet folk asså, vilka jäkla pundhuvuden!! STOLPSKOTT!!





Nu måste jag köpa mig ett nytt lås.
Dessutom vill jag ju inte cykla till jobbet längre, iaf inte tills jag får mitt passerkort och kan låsa in cykeln i det speciella cykelhuset de har utanför sjukhuset!

Sånt här gör mig så jäkla arg! Hatar när andra folk är på MINA grejor, gillart inte!!!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback