In the sun

Å vilket härligt väder det är idag också.. Ligger just nu ute på ett lakan i gräset och har skrivit på min uppgift inför imorgon, tror att jag är klar med den nu. Skall väl läsa igenom det ikväll igen för se om jag kanske kommer på något mer att skriva, men nu är det iaf stopp, kommer inte på något mer och jag anser mig då vara färdig för nu iaf.



Mognasfas? Vad har flugit i mig? Visar jag fötterna? Hur kan det vara möjligt?
Jag har en riktigt hemsk fotfobi som gör att jag varken vill se eller ta i fötter. Mina går väl bra, men visar helst inte upp dem för andra om man säger så. Men detta blir väl som typ terapi kan man kanske säga? haha..

Skall ligga kvar här till kl.12 sen ska jag in och göra mig iordning för att vid 13-tiden gå ned till stan..
Grattis alla studenter!
Hoppas ni dricker mcket vatten innan ni sätter er i era bilar och kör runt efter utsläppet! Jag hade också väldigt varmt och fint väder, precis som nu, på min student. Och jag drack inget vatten innan. Gick på ölen direkt och jag blev hanska så full efter turen i bilen. Jag var full när jag kom hem till gästerna, haha... Men kul var det, herregud!! Efter lite mat i magen och mera öl (konstigt?) så nyktrades jag till, iaf lite :)

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback