Jag ska måla hela världen lilla mamma...

Precis varit hos mamma och pappa och ätit middag, de bjöd på pannbiff, sås, potatis, kokta morötter och lingonsylt. Inget slår husmanskost, och speciellt inte mammas och pappas husmanskost :) Mumsigt!

Innan vi drog upp till dem så hade jag verkligen ingenting att göra, ovanligt!? Nej! Men jag kom på idén att Åhléns har ju öppet söndagar i stan så jag stack dit ned och kollade. Jag kom hem 50 kr fattigare, inte så farligt! Men det jag köpte var la lite onödigt eftersom jag har typ över 30 st hemma, nämligen nagellack! Men finns det något roligare än nagellack??
Igår köpte jag mig ju ett grönt, idag blev det den ljusare gröna och ett blå/grönt.. Så nu har jag tre stycken nya lack som kan lysa upp mina helger framföver eftersom jag inte får ha färgat negellack på vardagrna pga. jobbet. Så helgerna blir det fest, iaf på mina naglar :)





Min favorit av dessa har redan blivit den blå/gröna färgen, riktigt snygg, speciellt när man blir brun!

Nu ska jag vila lite, typ 20 min, sedan blir det att ta på sig sina träningskläder och ge sig ut på en liten löprunda!
Efter det blir det nog sängen, får lägga mig i tid idag eftersom jag ska börja jobba imorgon...

Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback