Lite blandat

Å fy vad det regnar just nu och jag som tänkte vart ut och sprungit men så blir tyvärr inte fallet. Får se hur vädret blir senare eller imorgon..
Jag tog mig istället en dusch och tvättade håret. Skall om en liten stund upp till mor och far och äta middag, då måste man ju se anständig ut :) Efter det är det då dags för den efterlängtade vigseln och det kommer bli så kul att sitta och titta på det. Men mina tankar är hos mormor idag som så gärna ville se detta bröllopet men som tyvärr inte får det. Kanske så sitter hon uppe i himlen med morfar bredvid sig och tittar ändå? Sånt vet man ju aldrig, men hoppas på det! Saknar dig mormor, mer än du kan ana!!!

Bild från igår kväll, älskling är i farten igen med kameran:


Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback