Lite helg-ångest!!

Vilket roligt väder!!!! NOT!
Såg i Bohuslänningen förrut att det skall vara fint söndag-tisdag och säkert resten av nästa vecka också. Typiskt, när man börjar jobba!!!

Kl.11 var jag ju nere hos veterinären med Tuffs för lite manikyr och pedikyr, fasiken var skönt det är när man har klippt hans klor! Hon tog även fram en borste och borstade Tuffs, vilken bra borste! Tyvärr kostade den 400 kr, vilket jag tyckte var väldigt dyrt för en borste. Men den gjorde egentligen sitt för alla de pengarna för jäklar vad den var bra. Det var sjukt mycket hår som försvann på honom, konstigt att han har något kvar!
Han blev jätte len och fin efter veterinärbesöket. Hela kalaset kostade inte mer än 100 kr :)
När jag kom hem med honom igen efter besöket så borstade jag honom igen för han fäller något så kopiöst mycket! Fick loss mycket hår även då! Vart kommer allt ifrån???

Efter veterinären lämnade jag av Tuffs hemma och åkte upp en sväng till mor, far och bror. Lade in lite nya låtar i min mobil som brorsan hade på sin dator, så nu har jag mobilen fullproppad med bra musik inför löpturerna. Dessutom fick jag (läs pappa!) bytt batteri i min pulsgrej, vilket jag tror behövdes för den uppträdde lite konstigt imorse! Får hoppas att det var därför iaf, får se imorgon då jag också tänkte ge mig ut och springa. Får hoppas att det inte regnar som det gör just nu!

Nu har vi precis ätit Tacos. Propp-mätt!! Och vad händer nu då? Resten av helgen?
Ibland är det riktigt skönt att ha fredag-söndag helt oplanerat men det känner jag inte att det är just nu! Vill ha bestämt något, men vet inte vad man skall göra! Jag känner nog lite panik att inte ha något att göra i helgen enbart därför att jag skall börja jobba på måndag..
Vad gör ni i helgen?

Nu ska jag göra iordning i köket.. sedan får vi se vad som händer, antagligen ingenting!! Idéer??

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback