Lite trötter

Godmorgon!
Idag ställde jag iaf klockan så att man inte vaknar sent idag igen! Dagen blir verkligen kortare då. Det bästa när man vaknar tidigt är att man hinner göra så himla mycket innan det blir eftermiddag. Har man gjort allt man skall göra på morgon/förmiddag så är man ju ledig resten av dagen till att göra bara oplanerade grejer.

Ställde kl. på 8 idag för jag tänkte vart ut och sprungit, men får nog dra på det lite, måste vakna till lite innan jag sticker ut. En bra grej för att man ska vakna till är att dammsuga, och det är vad jag tänker göra nu!
Först dammsuga, sedan ut på en löprunda och digga den as bra musik som lades in i mobilen igår. Kommer springa fort som f*n :) hehe...

Ha en bra dag!

Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback