Mest strunt

Sitter just nu på tåget hem till uddevalla frång Gbg. Hade ju en praktisk tenta idag på läkemedelsberäkning, injektionstekniker och dokumentation. Klarade mig :) Bra bra!
Nu är det bara ett seminarie på fredag kvar som är jobbigt sen är det "bara" lite föreläsningar på måndag kvar sen är det SOMMARLOV!!!!!!
Vill inte gå på måndag men är nog tyvärr tvungen, de har lagt in ett obligatoriskt moment i slutet av måndagen, så då kan jag lika gärna åka ned för de andra också. Dåligt att lägga sista dagen innan sommarlovet på en måndag!!!

Lika härligt väder idag! Dock tror jag att det är bättre väder i Gbg än i Ua, hörde med mamma precis som sa att det var lite mulet hemma.. I gbg är det inte alls mulet, jätte fint och varmt väder! Hoppas det "mulna" har försvunnit när jag kommer hem för jag vill ha lite tid ihop med min brassestol känner jag! Måste ta vara på alla möjligheter som finns till att få iaf lite färg på benen! Vill ju som sagt inte lägga mgi i kärringgrillen!

Måste skriva lite på det jag skall ha seminarie på på fredag, så blir det inte bressestol-time så blir det tyvärr pluggtime, iaf en liten stund! Kan vara skönt att slippa skriva på det imorgon då man helst vill vara nere i stan och kolla på alla studenterna.
Skall nog ut och springa i kväll igen för det var ju så otroligt skönt igår!!

Ut och njut av solen med er!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback