PB!

Sitter och kollar på ett program om Geishor. Herregud säger jag bara! Programmet går på kanal 5.
Helt otroligt vad dem får stå ut med. Ta bara en sån sak som kläderna, jädrans vad dem drar åt i midjan, fy fan!

Ikväll var jag ute och sprang med pappsen igen. Dock blev det en kortare sträcka på endast 4 km men vi sprang fort, riktigt fort, så det är ju typ lika bra träning som att springa lite längre fast i ett lugnare tempo, eller hur?
Vi sprang 4 km på 22 min, det är vårt personbästa. Sist sprang vi på 23 min och något i sekunder. Vi är grymma!
Min maxpuls efter sista branta backen var på 191, kände både blodsmak i munnen och ett ökat tryck i hjärnan. Jag var med andra ord helt slut! Men jag kände nog ändå att jag kunde ge mig på ett andra varv, men det var faktiskt pappa idag som sa nej till det. Kan ju vara så att han inte hade lust till ett andra varv för att klockan var ganska mycket då..

Fick dessutom frågat chefen igår om jag får ta ledigt efter kl.12 den 16 juli för att kunna springa Kraftprovet i Thn strax efter kl.14. Men hon kunde inte lova att jag fick sluta kl.12 för att provtagningen är ju öppen till kl.13. Men det brukar ju aldrig vara så mycket patienter på fredagar, en räcker gott och väl. Dessutom så om kollegan går på en tidig lunch så går jag på sen lunch, mellan 12:15-13:00 så kan jag ju sluta kl.12:15, behöver ju inte äta på jobbet!! Så det ordnar sig nog..
För slutar jag kl.13 blir det lite tight att hinna till Thn och hinna med förberedelserna med nummerlapp osv..
Håll tummarna att jag får ihop det nu så jag kan springa!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Bra jobbat!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback