Resa!

Sitter och tittar efter resa! Har bara en veckas sommarlov i år och vill utnyttja det till max!!!
Jag vill helst till Milano, men dit vill inte Nisse helst eftersom det då kommer bli shopping mestadels utav tiden. Och jag tål inte om vi skulle åka dit och han går runt och surar för att jag vill gå i affärer, så det blir nog inte Milano, tyvärr. Milano får jag väl ta någon annan gång ihop med någon tjejkompis!

Rom är ett annat resmål jag skulle vilja åka till.. Det vill även Nisse. Men så nämnde Nisse London och jag tyckte det lät bra! Så nu sitter jag och kikar runt på resa till London...
Jag vill iväg och göra något iaf, så vi får se vart vi åker!

Kan ni ge några tips om dessa tre resmål, Milano, Rom eller London?? Det skulle uppskattas!!

Nu ska jag lägga mig och vila en sväng. Efter det ska jag ut på en löprunda :)

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anki

Har Nils glömt hur hett det är i Rom på sommaren? Vi har kort där vi ser halvdöda ut, du ska få se dom. Rom är bäst i april-maj. det är även svindyrt 700kr/pers. för att gå in på colloseum.

Postat av: Sahra

Jag tror att jag har sett dem, och du har rätt, ni ser väldigt döda ut på dem! hahaha... Om det är så hett och dyrt i Rom vid den tiden stryker vi nog det resmålet.

Tack för hjälpen, lättare att välja mellan två resmål än tre. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback