Sol, sol och mera sol

Kors vilken värme det är ute! Jätte härligt!
Nu kommer alla som är lediga tycka att jag är dum, men jag tycker det är så himla bra att det är mulet på dagarna och sedan efter kl.14 bli fint. Det gör det lättare att jobba då :)
Men såg på klart förrut att det ska bli sjukt bra väder på lördag, så nu hoppas jag verkligen att detta stämmer. Kanske blir årets första dopp då? Om inte så skall jag iaf lapa sol som en idiot!

Dagens:



Klänning- Klara (Soul)
Skor- Nelly.se

Nu kommer strax älskling hem efter att ha jobbat över. Då skall vi äta kamben, potatissallad och vitlöksbaguette, MUMSIGT värre! Funderar på om man inte ska äta det ute i det fina vädret?

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback