Tjuvkik

Sitter precis i denna stund med ett glas vitt vin i handen samtidigt som jag då och då springer ned till tvättstugan och sköter tvätten. En riktig myskväll känner jag att det är ikväll med regn utanför fönstret. Ibland älskar jag verkligen när det regnar, typ på kvällar är det riktigt mysigt!!

Idag har jag bla. varit på torp, fick med mig en påse hem, vad det är i visar jag senare :)
Efter torp var vi vid morfars grav och planterade blommor. Jätte fint blev det där!! När jag studerade liljorna fick jag syn på något väldigt kul nämligen två skalbaggar som mös:



HAHA, jag hade väldigt roligt  av detta kan jag lova!!

Liljor är en av mina favoritblommor. Så himla stilrena och fantastiskt vackra!



Gifter jag mig någon gång så finns det nog en möjlighet att jag vill ha det i min brudbukett :)

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback