Tränat

Oj vilket härligt väder!!!!!!!
Varmt även nu på kvällen ju!
Det fick bli en riktigt svettig löprunda nu på kvällen, till och från strandpromenaden, sprang till Gustafsberg och tillbaka hem. Jisses vad många det var som var ute och promenerade och många studenter som var ute och firade inför studenten..

Var ute och sprang i 1 h och 18 min, sprang "bort" 955 kcal. Härligt!!



Fick ju sprungit bort denna goda efterrätt vilken jag åt av som om jag aldrig ätit efterätt förrut. Åt säkert för 3 personer. Men ibland måste man få unna sig lite av det goda!




Pajen innan gräddningen. Vet inte varför jag inte tod bild på den när den var klar efter ugnen, konstigt!
Men oj vad den är god.. Mamma är bäst!



Dagens:



Osminkad, lite halv sleten! Har aldrig varit så vit som jag är nu så här års, har alltid solat solarium, men inte i år och kommer inte göra det heller!

Shortsen har jag glömt att visa er, köpte dem för någon vecka sen.
Shorts- Stadium
Linne- Lindex


Syns inte jätte bra att de är rosa med vita streck. Jätte söta enligt mig!

Nu håller jag på att koka mig två ägg. Ägg är så jäkla gott efter en löptur!
Kollar även på nya avsnitt av how I met your mother, men skall väl snart gå och lägga mig. Skall upp kring kl.4:30 imorgon. Börjar tidigt imorgon i Mölndal, skall ha en praktisk tenta på injektionstekniker och läkemedelsberäkning. Känns bra med injektionerna men läkemedelsberäkningen känns det värre med, speciellt om det skall vara uppgiter om droppräknare, infusionshastighet osv.. då är det HJÄLP!
Önska mig lycka till!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback