He! Jag heter Sahra och jag är en shopaholic :)

Nisses andra hem är garaget och mitt andra hem är torp.. haha.. tredje dagen i rad nu som jag är på torp, herregud! Men vad annars ska man göra i detta pissiga väder??
Det är snart begravning för min kära mormor och jag är ute efter något jag kan ha på mig den dagen, vet inte vad jag vill ha. Klänning/kjol antagligen. Har iaf inte hittat något ännu och det lutar väl mer åt att jag får ta på mig något som redan finns i garderoben, varför köpa nytt egentligen, kläderna är det ju det minst viktiga den dagen!!!
Dessutom är det valfri klädsel, så det behöver ju inte vara helsvart.. Men får ju heller inte vara alldeles för färgglatt heller..

Var ute efter ett par svarta leggings idag. De hade inte dem jag ville ha så det blev ett par andra som kostade 10 kr mer för att det är stöd i dem, typ stödstrumpa. Så dem fick det bli. Och ett par till... Så nu kom jag hem med 2 par leggings, ett par helsvarta och ett par svarta med blommor på i spetstyg, riktigt söta!! Älskar strumpbyxor!!
Fick även köpt mig ett nagellack i grön färg, jajamen, GRÖN färg! Såg i en tidning att depend skulle lansera nya färger inom kort och så stötte jag på den gröna inne på Kicks idag och det blev ett köp med en gång. I tidningen såg den ljusaste grön snyggast ut men i verkligheten så var den väldigt väldigt ljus så det blev den gröna som var en aningen mörkare än den ljusaste... Kanske testmålar senare, men måste tyvärr tas bort innan måndag då jag börjar jobba. Får tyvärr inte använda färgat nagellack när man jobbar på sjukhuset, ser då inte lika lätt om man blivit kontaminerad av någonting och det medför smittrisk, basal handhygien!!





Dessa är så fina! De såg jag när jag var påväg utifrån Lindex och var bara tvungen att testa dem och det blev givetvis ett köp! Kostade 149 kr, inte jätte dyrt! :)





Man ska vara rädd om sina stackars ben som utsätts för så mycket varje dag! Har man stöd i minskar man risken för åderbråck..



Depend, nr 196..

Nu lyssnar jag på absolute dance summer 2010 på hög volym. Låten Stereo love är ju så grymt härlig!! Väntar på att Nisse skall ringa så vi får åkt och köpt lite middagsmat, blir en sen middag även idag tack vare att han varit i garaget hela dagen tills nu..
Efter det får vi se vad som händer.. Vill även idag hitta på något kul. Bowla kanske? Skall höra vad han säger om detta :)

Ha d så bra så länge!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback